Wednesday, April 6, 2011

jangan baca!

story written by shaqjaja at 12:06 AM
assalamualaikum sayang.

yang tak berkaitan tak payah baca la. ni untuk bf aku ok. blog aku suka hati aku la. 

untuk kau saiful sayang. sampai bila-bila pun aku sayang kau sorang je. kalau aku tak bahagia dengan kau, aku tak kan bahagia dengan orang lain. 


terima kasih sayang sebab sayang aku tak macam orang lain. 
terima kasih sayang sebab layan aku yang banyak kerenah. 
terima kasih sayang sebab jadi yang perfect di mata aku.
terima kasih sayang sebab terima aku dalam hidup kau.
terima kasih sayang sebab jadi yang terbaik untuk aku.
terima kasih sayang sebab tunggu aku.


minta maaf sayang sebab menyusahkan kau.
minta maaf sayang sebab buat kau sakit hati.
minta maaf sayang sebab buat kau kecewa.
minta maaf sayang sebab buat kau rasa di permainkan.
minta maaf sayang sebab buat kau rasa macam ni.
minta maaf sayang sebab aku punca segala-galanya.


kau yang pertama. kau yang terakhir. kau satu-satunya.

aku minta maaf sangat-sangat kat kau. harap kau faham situasi aku. 

kalau ada jodoh insyaallah. kalau takde, jangan benci aku. sebab kau boleh jadi kawan yang sempurna untuk aku.

i'll love u 'till the end muhammad saiful bakri. 

u are always and forever in my heart.

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review