Saturday, April 9, 2011

lu langsi lu mati

story written by shaqjaja at 2:01 AM
assalamualaikum

nak ajak bergaduh pun kena bagi salam. 

macam-macam masalah yang datang kat aku ni. =.=' 
ni fitnah orang. bukan aku yang bermasalah ni. dia yang bermasalah. dah tua pun tak sedar-sedar lagi.
"makcik oi. sedar la. kubur dah memanggil tu. makcik ngape nye sakit hati ngn family saya?? cakap kt saya. adik saya kacau anak teruna makcik ke?? ngok-ngok adik saya tu pun dia boleh beza mana orang mana lembu."
 itu tipu ok. aku tak cakap macam tu kat orang tua.

apa masalahnya orang tua ni aku pun tak tau. =.=' dia kata adik aku tidur dengan perempuan (mimi).
bagi aku maki makcik ni jap.
aish! tak kan la aku nak maki makcik ni pulak kan. dia kan dah tua. dah tak lama. biar la dia dengan dunia dia.
tidur dengan perempuan pun salah ke? kalau dia tidur dengan jantan camne? kalau dia tidur dengan anak jantan kau tak pe ke? kau nak senyap? ko ni... tu la. kecik-kecik mak bapak hantar pergi sekolah kau tak nak. dah tua macam ni bangang pulak kau kan. bangang kalau tak menyusahkan orang tak pe. ni duduk buat fitnah. makcik... makcik...insaf ler.
"samada makcik sedar atau tidak, adik saya perempuan. di ulang, perempuan."
banyak lagi benda lain yang makcik nak cakap pasal adik saya. makcik ni salah modal la. meh sini saya ajar nak cari modal buat bersembang. modal makcik tu langsung saya tak boleh fikir. kalau orang percaya, maka gila la dia seperti mana makcik sekarang.

tu la dia. bila suka sangat bersembang sampai modal pun dah tak de kan, anak orang jalan elok depan mata pun kau boleh buat modal. yang tak salah tu jugak yang kena. aku ni (paling banyak boleh buat modal) tak pulak kau cakap kan. nak kata takut tipu la. aku rasa aku tak pernah makan orang depan khalayak. apatah lagi nak maki. mungkin tak pernah nampak aku kot. maklumla. invisible. keluar pagi. balik malam. bukan pergi kerja. pergi dating. (modal ni makcik) macam makcik tu baca blog aku je kan.

takde la makcik. saya nie bergurau je. saya memang suka makcik bawa cerita tah pape pasal family saya. buat la lagi. sikit sangat ni. lain kali datang la serang family saya kat rumah ye. 
kalau tak puas hati cakap depan-depan. kalau betul saya salah, saya minta maaf. kalau bukan salah saya, saya nak minta maaf jugak sebab saya rasa nak maki makcik depan-depan sebab saya tak suka apa jua di belakang. 

sepatutnya aku berterima kasih kat makcik ni sebab ajar aku bersabar. tapi tu la kan. hmm.....
tapi memang aku dah sabar pun kan. sebabnya aku tak serang rumah dia. kalau hilang sabar aku, memang aku dah bako rumah kau. tapi mengenangkan kau dah aku sebumbung, maka aku bako je niat murni aku.

orang kalau dah sakit hati memang dia akan buat apa je asalkan hati dia puas.

*trauma pulak aku nak kahwin. =.='
*aku tak maki orang seperti mana yang di kecoh-kecohkan kat atas. entry ni saja kasi ribut buat sakit hati.
*sekadar melepas perasaan. :)

thankz for reading this ridiculous entry. :)


0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review