Monday, April 11, 2011

result dah keluar

story written by shaqjaja at 7:16 PM
assalamualaikum. (crying)

hari ni result keluar. macam biasa, aku tak  pernah nervous untuk benda-benda macam ni. aku lagi nervous kalau mak aku panggil aku dengan nama penuh. seram weyh!

pointer aku.... tak tahula nak cakap macam mana. usaha tu memang la lebih sikit dari sem lepas. patut la pointer pun lebih sikit dari sem lepas. lebih 0.06. lebih la jugak tu kan. =.=' loser.

tak tahu la nak cakap macam mana. sedih pun ye. suka pun ye. tak puas hati pun ye. bersyukur pn ye. T_T 

tapi ni je yang aku mampu. bersyukur je la. kalau tak bersyukur nanti tuhan tak tarik balik rezeki Dia bagi, padan dengan muka aku. 

tapi boleh la nak bawak pointer ni nak bangga dengan orang kampung. *PANG!

dengan pointer macam ni nak apply biasiswa pun aku rasa lemah je jari jemari nak isi borang. =.=' tak layak langsung. walaupun dia nak 3.5 ke atas tapi dia tak kan pandang punya aku punye pointer ni. tak pandang tu tipu la. dah cukup syarat mungkin dia jeling je kot. 

kalau nak apply PTPTN memang sakit la nak bayar kan. orang kerja nak tanggung mak bapak, anak-anak, beli rumah, aku kerja nak bayar balik duit PTPTN. =.='

tapi papepun rezeki semua kat tangan tuhan. kalau Dia kata rezeki aku banyak ni, macam ni, aku terima je. Dia je yang tahu apa yang terbaik  untuk aku. ^^,

" chill la siti hajar quraisha!! this is not the end. baru asasi. tak payah nak sedih sangat la. dah kau pun banyak main dari belajar. :D "
*i need him now. :'(

thankz for reading this entry. :)

2 awesome people:

HAJAR AZMAN :| said...

ala ja. ko pnye ok what. hebat.

yg aku ni nk apply scholar pun ckup2 makn je :(

cik qusha said...

sme la kita. cukup2 makan. dorg xpndg. jeling je. sob2~

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review