Thursday, April 21, 2011

saya suka!

story written by shaqjaja at 2:54 AM
assalamualaikum

aku sangat seronok hari ni. rezeki... owh rezeki....

pagi tadi aku bangun terus masuk office dengan tak mandi. *masuk office = mengadap lappy

pastu aliff datang nak buat brochure la, logo la. macam-macam la. dengan aku dan dia tak mandi. :P

sampai pukul 3 petang tak mandi-mandi. 
yes. aku citer keburukan aku. so what? i just be myself. tak perlu hipokrit kat 'dunia' sendiri. 

lepas tu carul call aku. (apa saja yang dia ni nak. kalau call aku mesti nak ajak keluar)
kan betul. haha dah dekat baru nak call. nape tak dalam lif je kau call aku. senang sikit aku tunjuk kau baju tidur aku yang mengancam. wakaka tipu je.

mood mak aku tengah baik and dia kenal carul dengan ehsan. so aku boleh keluar. amazing. on the spot aku dapat permission. :P

kitaorang pergi the mall je pun. actually nak pergi pavi tapi mesti jam nak pergi kl kan.
makan-makan kat rafflesia. wakaka teringat kat puncak alam.

terima kasih carul sebab belanja aku makan. ye, tunggu la balasan dari aku. *macam benda jahat.
and thankz ehsan sebab amik then hantar aku balik dengan selamat walaupun sesat sampai ke hartamas. XD

and macam biasa aku mabuk naik kereta dengan kau ehsan. 
aku lupa tu before buat keputusan nak keluar dengan kau tadi. T___T

aku janji balik before maghrib and aku balik 15 minit before maghrib. :):):)
like a boss. :D

balik terus pergi rumah alif sampai pukul 1.30 pagi.
kau terbaik siti hajar.

hari ni sangat seronok sebab ada orang sudi datang rumah aku and lepak-lepak
then myboyfie call. 
aku rindu nak dengar suara kau. T__T
aku rindu kau muhammad saiful.

************************************

lelaki yang aku jumpa kat NSK tu memang macam 'someone' tapi dia lain sebab dia jalan kepit and suara dia ayu. =.='
aku bukan sesiapa nak judge dia. tapi ini apa yang aku nampak and apa perbezaan ketara antara dia dan 'someone'.


thankz carul for reading this entry. :)

1 awesome people:

charul said...

haram. last ayat tak tahan tu bhai.

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review