Wednesday, May 18, 2011

movie!

story written by shaqjaja at 1:14 PM
assalamualaikum

movie 3 2 1 CINTA tu diorang shooting kat uitm puncak alam wei. haha aku baru tahu. loser je kan.
sila tengok ye. bukan tengok movie tu. tengok betapa cantiknya u aku. :P  joking.
bila masa tah bapak aku buat u tu. hahaha

2 hari lepas aku tengok movie. cerita PRIEST. best. harus tengok. 


tapi aku bukan tengok yang 3D la.

"admire body hero tu. 0.0"

aku rasa aku tak boleh tengok movie selalu la. lepas tengok movie je aku rasa macam dah hilang deria pendengaran. T_T kalau cakap dalam fon pun mesti aku macam orang pekak. 
 "ha???? apa??? apa kau cakap ni??tak dengar la. cuba cakap kuat-kuat sikit"

thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review