Tuesday, May 24, 2011

dunia je ni......

story written by shaqjaja at 11:58 AM
assalamualaikum

hari ni aku ingin meluahkan rasa geli + menyampah terhadap golongan songsang. hahaha

erm.. nak post ke tak ha?
serba salah pulak ni. T___T

takpe. selagi tak post selagi tu aku tak boleh tidur. ok tu tipu.

aku jarang jumpa pengkid/gay/lesbian/pondan/lagi aku tak tahu. 
tapi kalau buka FB shah (bukan nama sebenar) mesti kat wall dia penuh dengan ayat-ayat jiwang nak kena pijak.
(kalau orang normal yang couple ayat jiwang dorang tak melampau macam pengkid-pengkid ni.)

friend dia pun semua pengkid-pengkid je. 
kalau dia online mesti aku tumpang sekaki nak comment gambar kiss and hug diorang tu. 
"kau ingat sweet la kau cium kaum sejenis kau tu ha?apa rasa weyh?seronok jadi jantan?"

 tu kalau FB. 
kalau kat blog lagi la sakit mata kan.(kalau sakit mata kenapa buka jugak?)
bukan aku buka. adik aku buka. aku TERbaca dari atas macam sweet je~
seronok pulak kan tengok orang sweet. 
tapi kalau dari atas sampai bawah kau duduk cerita pasal couple kau je memang aneh la kan. 
last-last photos kat tepi tu ada pulak dia kiss "boygirlfren" (nak tulis boy ke girl?)
tak boleh nak cakap apa la kan. dunia@blog dia. lantak dia la.  

tapi kan, aku tahu kenapa ada yang layan "fake guys" ni.
sebab actually dorang kan girl, so dorang rasa la apa yang girl rasa. 
macam mana rasa kena tipu. macam mana rasa kena game.
dorang tahu apa yang setiap girl nak. 

kalau gay pulak lain.
ni buat aku nak gelak guling-guling turun tangga 17 tingkat.
tak de ubah fizikal bagai ni. sekali tengok tak tahu pun gay.
tapi agaknya dorang ni memang hargai ciptaan tuhan and bangga dengan keindahan/keunikan rupa yang tak de kat jantina sebaliknya kan. Hahahahahhahahhaahhaha

mat salleh memang support golongan sesat macam ni. 
kat tumblr tu berlambak-lambak post pasal gay.

 Contohnya,
Si A (girl) tak kahwin dengan kawan dia, si B (girl jugak).
Bila B mati, anak-anak si B ni tak de siapa nak bela sebab A tak kahwin dengan B ni.
Tak kahwin sebab society tak suka golongan gay kahwin.

Mind f#ck??
Macam la tak de orang lain boleh tolong jaga.
Kalau tak de pun kan. Salah ke jagakan je? As a friend.
Perlu la nak kahwin ni. Bukan salah pun perempuan dengan perempuan tinggal serumah kan.

tak pe la. yang mat salleh tu buat apa pun ke "HELL" jugak kau nanti.
yang melayu @ islam tu esok-esok sedar la. sampai bila kan. bukan boleh kahwin pun. 


thankz for reading this entry. :)

2 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review