Friday, May 6, 2011

entry untuk si hacker

story written by shaqjaja at 8:42 PM
assalamualaikum

entry ni untuk kau la hacker mok. hahaha 
bajet la nak jadi dominic. padahal gemok! haha

kau dah makan belum ni? datang rumah aku makan sekarang. 
BF aku pun aku tak ajak makan kat rumah tau!!! ini sudah lebih..... 

mok perasan dah solat belum?
malam ni kalau kau bersilat lagi memang aku simbah asid je.
pastu aku buat tahlil terus. 
takde dah aku nak call mak kau.

mesti kau takut tidur sesorang kan????? 
hahahahahahahhahahahhahaha
habisla la kau alif............
kita orang kat rumah tak dengar apa jadi kat kau nanti. :P
jangan nangis tau. mak kau takde ni.

hahahaha
harap muka je legend. dalam hati ada taman. 

bila nak buat blog pasal aku ni?
rasa special la bila ada nak buat blog pasal aku je. excited mak!!!

esok aku buat entry pasal kau lagi ye...
mesti kau excited kan nyah.. mak pun excited gak nyah!

thankz alif for reading this entry. XD

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review