Friday, May 20, 2011

pening lalat

story written by Shaqjaja at 3:20 PM
assalamualaikum

hari ni kena kemaskini upu fasa 2. pening woi. course dah best, tapi jauh kat hulu mana-mana tah. yang dekat pulak macam tak kena je dengan jiwa..

ada tak universiti yang dekat dengan rumah?
pastu course yang best+senang.
study tak payah perah kepala otak.
lepas grad je, kerja yang cari aku.

ada je....
 universiti abah kau!!

aku pilih course ukur bangunan, ukur bahan, geomatik, civil and chemical. 
semua engineering la kan. 

btw, aku dapat interview yayasan sime darby tu. patut ke aku pergi ha? 
tak confident la. serious tak yakin boleh dapat.
lagi satu nak kena pergi interview tu yang aku malas. 
tak boleh ke kalau dia bagi je seikhlas hati. :P

*******************

aku bengang gila dengan sorang mamat ni.
bajet je memanjang. 
kalau cakap dia hensem, boleh pulak dia tersipu+tersengih macam kerang BASI.
walaupun dia tak besar mana, tapi apa yang dia cakap tu memang menusuk kalbu dan jiwa. haha

kalau mak dia ada lagi la menjadi-jadi perangai huduh tu.
kalau time baik, dia baik. kalau time nak jadi setan tu, nauzubillah.....
dia ni memang aku tak segan silu nak bagi penyepak dengan penerajang. 
kecik tak kecik. kalau dah menyakitkan hati tu kecik pun aku nampak besar.

semalam bergaduh dengan dia sebab dia tekan button power off kat lappy aku.
mengundang je budak ni.



ni bukan kembar. orang yang sama. 
tapi keliru dengan jatina sendiri. haha


thankz for reading this entry. :)

3 awesome people:

mr said...

tumpang bagi pendapat... LOL..
yang interview YSD tu, pergi je.. Keje fun walaupun banyak keje.. banyak kerja luar.. takdek la terperuk duduk dalam opis je.. LOL

Shaqjaja said...

erm. bukan kerjala. scholarship. lpe nk ckp. hehe

atikazis =) said...

HAHAHAHAHAHAHAAH
sengal la kau :)

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review