Friday, May 27, 2011

SIME DARBY sayang saya

story written by Shaqjaja at 4:42 PM
assalamualaikum

*tajuk tak tahan. haha

sime darby panggil aku balik untuk interview semula. 
T______________________________T

salah aku jugak yang sent email hari tu. sime darby kata kalau tak nak datang reply email dia. so aku reply la. aku cakap aku busy. family matter. hahaha
pastu aku cakap kalau dia bagi peluang lagi sekali, aku datang. pastu aku membebel apa tah. cakap miracle bagai la.
*actually wayang je semua tu. saja nak amik hati dia kan. haha.

amik kau!!! dia panggil balik. aku bukan tak nak peluang kedua ni.
aku rasa macam bertuah la kan dia sanggup buat interview ni sekali lagi untuk aku.

tadi aku google la pasal sime darby scholarship interview. pastu jumpa blog budak cina. dia cerita pasal pengalaman dia time interview tu. english dia gempak gila.
 menangis aku baca. T_________________T 
dah gempak macam tu pun tak dapat ni kan pulak aku yang merangkak cakap english. 

tajuk case study tu macam susah gila.
weyh! MUET yang tajuk kacang celah gigi tu pun aku dapat band 3 je. 
*sebab soalan aku lain dari yang lain. diskriminasi! tak aci!


yang layak untuk scholarship ni orang yang betul-betul nak belajar, ada self-confident, open-minded, banyak membaca, (aku baca blog je) pastu ilmu setinggi gunung. 

aku yang nak main-main ni layak PTPTN je. 

so aku memang tak nak datang untuk interview. kalau tak nak depressed seumur hidup baik tak payah. haha

aku tunggu loan biasiswa PTPTN je. dekan setiap sem tu insyaallah.


thankz for reading this entry. :D

3 awesome people:

Yanaa said...

hahhaa..awat ko x nk p plak..peluan depan mate tuu..kos pew dy nk taha ko nie..=D

kay-rio said...

pegi je.pastu kau merepek skali lagi.kalo ada rezeki kau merepek gaban pun insyaAllah dapat.loan ptpn tu bagi aku tapi kau bayarla nanti.haha

Shaqjaja said...

owh. sime darby amik. ptptn pn amik tp bg kau? haha byk la kau.

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review