Friday, June 3, 2011

anak tak de dara cik kiah.

story written by shaqjaja at 3:38 PM
assalamualaikum

entry ke 2 untuk hari ni. 
kali ni bukan nak cerita pasal sime darby lagi. haha

aku cuma nak bagi tahu yang......
entahla. kenapa nak kecoh-kecoh kan pasal diri sendiri dah takde dara. 

bukan nak komen pasal dara kau ke apa kan. dara kau. lantak kau.
cuma tak payah la nak bagi tahu satu dunia yang kau dah tak de dara.
nak cakap kau jujur la. apa la. 
tu bukan jujur. tu sikit lagi nak jadi bangang.

tak pela. suka hati la. 

sekarang memang susah ke nak jumpa perempuan yang still virgin?
kat bb tu memang bersepah ye?
nampaknya lepas ni tak payah pergi bb la kan. *cetek sungguh akal aku. XD

tapi kan.. lelaki-lelaki kat luar sana mesti dah risau kan. 
takut kahwin nanti dapat bini dah tak de dara. nauzubillah.

so cari la perempuan yang elok-elok, pakai tu biar senonoh sikit.
bukan aku nak kata yang bertudung tu baik-baik semuanya. 
tapi lu piki la sendiri.

siapakah yang buat pangakuan berani mati tak tahu malu bagi tahu diri sendiri dah tak virgin ni????????
haha cari la sendiri.

semoga dia dah sedar salah dia. 


thankz for reading this entry. :)

4 awesome people:

Aifa Afiqah Sulaiman said...

hahah memang kecoh sal ni...cik aifa jep ketinggalan tak tahu ape2 hehe :)

cik qusha said...

haha tu la. kt twitter je kecoh psl dia ni.

Syahirul said...

SIAPA DIAAA ! NAK KENALL HAHAHAHAH

cik qusha said...

cri sdri la ehsan. haha tye carul. dia msti tau.

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review