Tuesday, June 7, 2011

bila bestfriendforever terJATUH cinta kat boyfriend sendiri

story written by Shaqjaja at 1:02 AM
assalamualaikum

hari malam ni kita akan membincangkan cara-cara nak settle masalah bff yang berperangai aneh buang tebiat nak mampos pergi rampas bf bff sendiri. yang tak de bf pun boleh baca. langkah persediaan untuk bakal bf tak sedar diri.

actually ni bukan cara-cara nak settle masalah. ni cara-cara AKU settle masalah. 
so don't try this at home. just read at home.


macam mana nak settle masalah ni? tengok mood la.

jaja time baik :D

mula-mula kau tanya dulu. siasat dulu kan. jangan main terjah je. mana tahu salah sent ke. kalau betul siap buat pengakuan cakap "sorry beb, aku terSAYANG dia. tak sengaja. hehe kau tak marah kan?"

takpe la. aku mengalah. aku rela la berkorban demi kawan. kawan baik pulak tu kan. nak-nak dia yang jadi pihak ketiga time zaman jual mahal dulu. boyfriend jahanam macam ni bersepah kan. kawan baik macam ni pun bersepah jugak. hahaha mungkin bf aku tu tak cukup kasih sayang. belaian pun tak cukup.

tak kisah la. kalau bff aku nak sangat kat bf aku, amik je la. belai la hari-hari. aku cari lain. maybe dia bukan untuk aku. nasib baik before kahwin dia kantoi. kalau lepas kahwin? bermadu la aku. tak nak woi!! bermadu dengan orang lain takpe. senang je nak maki hamun. dasar perampas. 

so, kepada kawan-kawan baik, jangan jadi backstabber ok. kalau nak cakap elok-elok. kita settle cara baik. nanti aku boleh jadi pengapit. :D

jaja time bulan penuh. XD

kalau time macam ni memang aku dah takde nak siasat menyiasat. buang masa, tenaga, air mata, hingus, and etc. ni bukan bff ni. ni b!tc#. jahanam betul. nak, cakap!! aku bagi je. tak payah banyak bunyi. 
kau main tikam belakang ye. pijak muka kau tahu la. depan bukan main baik je kau. pijak semut tak mati. belakang kau main sayang-sayang dengan bf aku. 

bf pun dasar barua. agak-agak la nak main kayu tiga empat pun. bff ni der. malu la aku! nak letak muka kat mana? bulls#it betul.
bf macam ni memang tak layak di sayang-sayang. di lempang-lempang je.
tak pe. kau buat kat aku, esok-esok kena atas batang hidung sendiri baru kau rasa macam mana kan!
aku gelak guling-guling je.

the real jaja. :) (:

(the real jaja tak siasat. air mata terus jadi macam air paip.)
first of all, aku tak de kawan yang macam ni. backstabber. sebab tu nama dia bff kan. pandai jaja cari kawan. kalau ada pun kan, (sebab ni memang citer pasal bff) aku redha je la. aku bukan jenis nak gaduh dengan kawan sebab lelaki. ohh pehlis la!! bersepah lagi la lelaki dalam dunia ni. bodoh la aku nak berebut bf. 
bukan tak sayang. tapi kawan tu lagi penting. aku susah aku cari kawan. senang pun aku cari kawan dulu. bf no 2. sebab tu aku selalu gaduh dengan epul. =.=' macam shit je.
tapi lepas aku dah break dengan bf aku sebab bff aku, mesti la hubungan tu dah renggang sikit kan. rapat pun tak macam dulu la. tapi kawan tetap kawan. sekali kawan selamanya kawan. (tak de istilah sekali couple selamanya couple. aku pijak karang!) 
boleh ke kau tengok bf ex-bf korang wall-to-wall manja-manja dengan bff korang? aku tabik spring la siapa boleh baca sambil tersenyum manja tanda gembira tak terkata. 
maklumla.. kawan baik selamanya la katakan. selamanya tu point.


kesimpulannya kat sini, i'll do anything for my friends. and aku harap aku takde bff yang backstabber. 
tapi dalam kes ni salah siapa ye?
bf ke yang salah sebab melayan+gatal+tak sedar diri?
or bff yang tak malu+backstabber?


thankz for reading this entry. :)

2 awesome people:

wanderer said...

i like your style la ja!!!!!!!!! kalo jadi la mende gini kat ko(aku doakn x jadi la),ko bgtau aku sape name budak tuh. biar aku kejar dia sampai putus napas...hahahak

Shaqjaja said...

hahaha kau xpyh susah2 nk kejar. biar aku je keja. brani2 je dia nk rmpas laki aku ye. haha

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review