Sunday, June 5, 2011

contest bijak kira bersama cik dot.

story written by shaqjaja at 6:01 PM
assalamualaikum

entry ke 2 hari ni untuk join contest waeda alias.
 kira berapa orang dalam pic ni. sape tahu tolong la bagi tahu aku. 



setelah di amati lebih kurang setengah jam. ulang kira kurang dari 40 kali, aku rasa ada 17 orang. kan kan kan????

so aku kalau boleh nak tag seramai yang boleh. biar dorang pun serabut jugak nak kira.


ramai la sangat 4 tu kan. haha

thank you waeda alias. :)
and gud luck people!

thankz for reading this entry. :)

3 awesome people:

waeda alias said...

tq cik qusha join =) nti pape sy update dari masa kesemasa. gud luck!

amir aizat said...

mcm 16 jer,hehe

cik qusha said...

haha siot je kau amir/aizat. aku kira ada 17 ah.

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review