Friday, June 24, 2011

*takde tajuk*

story written by shaqjaja at 1:51 AM
assalamualaikum

tahniah cik myza sebab jadi follower ke 35 saya. dan tahniah juga kepada saya sebab jumpa blog cik myza.
actually aku dah salah klik dan TERfollow blog sendiri. *loser*

faz kata blog aku cantik *refer shoutbox*. 
aku tahu faz. kau mesti bosan tengok aku tukar layout blog ni every month kan. and ayat kau tu suruh aku stop change my layout. kan kan kan? haha
haha aku pun bosan tengok layout blog aku yang sama ni je. pink tu dah nampak suram la. :P

anyway, kenapa kita aku je rasa bosan baca entry panjang berjela macam utusan PM time hari guru tu?
aku jadi bosan sebab aku tak kenal blogger tu. 
kalau kenal, memang tak bosan. buat la berjela sampai 7 hari 7 malam tak habis baca pun, aku still tak boring. 
nak-nak yang suka buat blog macam diari sendiri kan. haha

jangan terasa ok. aku tak refer siapa-siapa. jangan cari nama korang kat sini.
ni blog aku. aku post apa yang aku rasa. 

sebab tu aku tak harap orang follow aku. sebab aku tak post benda menarik kat sini. :D
semuanya tentang hidup aku yang huru hara ni. 

peace no war ok! 
aku follow blog korang sebab blog korang best and awesome.

p/s: cik myza, aku tak tahu kenapa aku tak bosan baca entry kau yang berjela tu. haha tahniah! nak hadiah beli sendiri. :P

thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review