Saturday, June 11, 2011

usm dan uitm

story written by Shaqjaja at 10:25 PM
assalamualaikum

takde kaitan dengan uitm. 

suatu petang lepas lecture chemist.

lec: eh! awak semua dah apply usm belum?
orang lain:  dah!!!!!
aku: ha? upu dah buka ke? kenapa aku tak tahu? apa dah jadi ni? takde orang cakap kat aku pun! siot betul!
insan: untuk usm je. ni takde dalam upu. kau tak apply ke?
aku: kau tak cakap pun. eh. bila dia tutup?
insan: ntah.
lec: esok dah tutup tau! hari ni last. eh awak ni. tak alert la.
aku: ???????????????? kenapa tak cakap esok je. =.='

so kepada kawan-kawan aku yang dapat tu pergi la ok. :)
yang nak sangat tu pun tak dapat. peluang dah ada depan mata tu. tinggal nak daftar je.

btw, gud luck atie untuk driving test kau isnin ni ye! :)
and get well soon ye ama. 
aku tak putus doa untuk korang. :)

sebelum tu, natang ap eh rilek.net nie? tolong explain. apa beza dengan fb? aku rasa nak gelak guling-guling je tengok benda hijau ni. haha


thankz for reading this entry. :)

3 awesome people:

wanderer said...

aku da terguling da pon tgk mende ijau tuh...hahahak

Shaqjaja said...

hahaha tau xpe. tah pape je. copy kerja org kn.

charul said...

jom join jaja :) private sikit tuk kite aje :D

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review