Friday, August 19, 2011

:)(:

story written by shaqjaja at 2:25 PM 1 awesome people Links to this post
serabut

selekeh

serabai

selebet

kau la tu!!!!

Tuesday, August 2, 2011

bakawali

story written by shaqjaja at 9:58 PM 2 awesome people Links to this post
assalamualaikum

Pernah tak tengok bunga bakawali kembang? The real bakawali. Maksud aku bukan pic la. Mak aku kata siapa pernah tengok beruntung. Untungla dapat tengok bunga bakawali. Haha bunga ni nenek aku tanam. Ada kawan nenek aku pegang, mati terus bunga tu!

Kalau tengah hari dia tak kembang. Maybe panas kan. Dia pun tak nak keluar. Duduk dalam sarang. Haha malam baru kembang. Pukul 12 malam tu memang dia kembang betul la. Wangi pulak tu. Makcik aku kata dalam bunga tu ada hantu duduk. Hantu apa? Hantu bunga?

Siapa yang tak pernah tengok, ni aku bagi tengok.
Yang tak kembang. Yang dah kembang. Yang kat pokok. Yang dah petik. Semua ada.



yang ni je mampu di upload. internet sangat laju lalu bunga pun takut. satu ni je dia berani.

cantik kan? 

thankz for reading this entry. :)


 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review