Tuesday, August 2, 2011

bakawali

story written by shaqjaja at 9:58 PM
assalamualaikum

Pernah tak tengok bunga bakawali kembang? The real bakawali. Maksud aku bukan pic la. Mak aku kata siapa pernah tengok beruntung. Untungla dapat tengok bunga bakawali. Haha bunga ni nenek aku tanam. Ada kawan nenek aku pegang, mati terus bunga tu!

Kalau tengah hari dia tak kembang. Maybe panas kan. Dia pun tak nak keluar. Duduk dalam sarang. Haha malam baru kembang. Pukul 12 malam tu memang dia kembang betul la. Wangi pulak tu. Makcik aku kata dalam bunga tu ada hantu duduk. Hantu apa? Hantu bunga?

Siapa yang tak pernah tengok, ni aku bagi tengok.
Yang tak kembang. Yang dah kembang. Yang kat pokok. Yang dah petik. Semua ada.



yang ni je mampu di upload. internet sangat laju lalu bunga pun takut. satu ni je dia berani.

cantik kan? 

thankz for reading this entry. :)


2 awesome people:

dzafira said...

Putihnya bunga tu jaja.. Macam seram plak tengok.. hihi

charul said...

amboi asal kembang kau suka. wakaka

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review