Wednesday, September 14, 2011

takde tajuk

story written by shaqjaja at 11:02 PM
assalamualaikum

sekarang belum start belajar so aku memang rajin la nak update. thankz to lecturer yang baik hati. haha

hari ni sepatutnya aku ada kelas petang sampai malam. tapi first class kan. so aku agak kelas mesti sejam je. last-last lec tak masuk. T_T
balik tu aku keluar kejap dengan pakcik aku yang rajin bersama bakal isteri.
kahkahkah bila da nak kahwin..... lama dah orang tunggu.

malam ni ada perjumpaan semua pelajar kolej anggerik. aku memang 'dah tanam niat nak pergi'. tapi roomate aku semua tak pergi. aku tak pergi la jugak. tak kan nak tunjuk baik pulak kan. :P ingat kan berani sangat la tak pergi perjumpaan tu. rupanya penakut. bila ada orang ketuk pintu semua senyap. menikus. aku yang tak takut pun jadi yang paling takut. hahaha siot betul la. 

ok nyte people. aku dah mengantuk tahap cipan ni. see ya! 

thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review