Sunday, October 23, 2011

best nite ever

story written by Shaqjaja at 12:03 PM
assalamualaikum

tak larat nak update blog semalam. penat gila vavi punya. 

semalam aku ada ceramah MYDISTRESS kat menara. google sendiri pasal benda ni. tak kuasa nak cerita. lepas habis ceramah kat menara tu aku balik jalan kaki. siot betul pakcik bas tu. penat tau tak!!!!!!

balik tu aku ingat nak membuta la 5 jam. takde maknanyan 5 jam. sejam je. pukul 6 tidur, 7.30 bangun. NGEE~~ :D

actually malam semalam kitaorang semua pergi ICT. benda ni tak plan pun. aku nak pergi pharmacy cari mask je sebenarnya. so semalam pukul 8 kitaorang keluar pergi makan dulu. 

bajet macam tak perasan syaifa nak snap pic. 
yang baju biru tu sebenarnya tengah lapar.


lepas habis makan kitaorang tunggu bas nak pergi ICT.  1 bas pun tak lalu weyh!!  last-last kitaorang menapak je. takde la jauh sangat. tapi kalau jalan kaki tu penat la.

ramai gila nak mati kat ict tu. konvoi, rombongan sekolah, rombongan tak sekolah semua ada. disebabkan ramai dan salah pilih masa untuk pergi ict, so kitaorang tak boleh masuk snowalk yang mahal gila tu. fuhhh! selamat duit aku. lepas tu nak naik pirates boat yang majoriti budak-budak je yang naik. =,='

aku sebenarnya tak paham dengan yang baju biru tu. 


excited dapat pergi ict 2 kali. =,='

nak jugak....

comel~~~

dua kali comel~~~

roomate aya, aya, wani, syaifa, fatin, zatil, mama iman.

aku suka yang ni. :D

cantik cantik cantik

rugi kau takde jannah. hahaha

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review