Tuesday, October 4, 2011

yeay!

story written by shaqjaja at 11:21 AM
assalamualaikum

1 assignment dah siap. dalam masa beberapa jam. 

"perlu ke nak kecoh? macam kau sorang je ada assignment."

nak meraikan kejayaan menyiapkan assignment dalam masa beberapa jam. kami nak ke seksyen 2. 
weeee~~ 

hari ni class pukul 4 sampai 6 je.
esok, pukul 5 sampai 10 mlm. takpe. yang penting aku tak yah bangun pagi.  

esilav2.jpa.gov.my yang masih berdegil. 
GGGGGGRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
macam tak nak bagi je ni!!!

thankz people!

2 awesome people:

wanderer said...

jpa dah lanjutkan tempoh epenawarn tuh...
mesti dia takot ko pegi pejabat dia...tu yg dia cepat2 bg notis tuh...hahak

cik qusha said...

jahanam ko ijue. haha

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review