Tuesday, October 11, 2011

cerita ceritu

story written by Shaqjaja at 6:18 PM
assalamualaikum

banyak cerita, masa takde.

1. kenapa kena buat journal? perlu ke nak cerita apa yang aku buat?? aku sendiri tak ingat apa aku buat semalam. =,='

2. tadi aku pergi klinik. SELESEMA  je pun. tapi sebab free aku pergi je la. alang-alang dah ada kat sana kan. aku ingat dia nak bagi ubat selsema je la. sekali 3 dia bagi. ubat kan kalau dia sedap aku tak kisah kalau dia nak bagi aku telan seumur hidup pun. ni rasa dia................... die!! die!! die!!

3. untungla saya kena belajar law yang sangat senang!

4. aku baru tahu kegunaan penutup botol air 'asam jawa'. membazir je kalsium kat gigi aku yang dah terkikis tadi. muahahaha

5. walaupun banyak jalan + naik turun bukit aku berat aku tetap naik. sama tinggi dengan bukit. =,='

6. aku nak pergi dataran cendekia the giant seksyen 7 sekarang.

7. bye people!

thank people!

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review