Friday, October 14, 2011

first impression

story written by Shaqjaja at 3:39 PM
assalamualaikum

selalunya first impression aku mesti tak macam apa yang sebenar. impression yang tak boleh pakai.

first impression: aku ingat dia ni gedik tahap nak mampos, tapi sebenarnya dia memang gedik. haha pointless. tak, memang la gedik tapi takde la tahap nak mampos. selalu perempuan gedik ni lain macam sikit perangai dia bila ada jantan.
tapi kau punya gedik aku boleh terima sebab kita sama gedik. :D

first impression: aku ingat dia ni beriman tahap ustaz-ustazah. tapi................... gatal rupanya mamat hamba Allah ni. cakap benda-benda 'nonsense' dengan aku. ececeh... macam la aku baik sangat sampai tak menyimpang bila sembang.
 actually aku memang selalu menyimpang ke arah 'nonsense'. tapi dengan kawan-kawan aku je la. lelaki + perempuan. tapi yang lelaki tu ialah kawan aku yang dah lama jadi kawan. bukan baru 2 3 minggu kenal dah boleh cakap 'nonsense'. awkward weyh!

first impression: aku ingat kau ni jahat + gedik + jelez dengan kelebihan orang lain, rupanya, kau memang macam tu pun. HAHAHA die! die! die!

first impression orang lain kat aku pun sama jugak. dorang ingat aku ni sombong. garang. jahat. gedik. yela. muka aku bila tak senyum memang minta kaki. 
dah nak buat macam mana!! bukan aku create sendiri muka aku ni!
tapi aku bukan macam tu. seriously, aku boleh get along dengan siapa-siapa pun yang satu kepala dengan aku. 
aku suka gelak. kalau yang tak suka gelak tu memang aku tak boleh nak get along. why so serious~

lagi satu otak aku lain macam sikit. aku suka buat benda yang orang tak expect aku akan buat. contohnya.. aku rasa better aku jangan bagi contoh. =,=' 
kadang-kadang ada yang tak suka dengan unexpected action aku tu. tapi, i dun give a fu#k. kau tak suka jangan tengok. mak aku lahirkan aku bukan untuk entertain kau! 

p/s: siapa nak tolong basuhkan baju aku, boleh datang anggerik 2, aras 1, bilik 11*. harga boleh runding. :)

thankz people! :D

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review