Monday, October 24, 2011

sebab banyak ketawa

story written by Shaqjaja at 11:35 PM
assalamualaikum

selagi tak luah kat sini selagi tu aku tak leh study. 

aku bising, orang takut nak tegur. aku senyap orang kata aku sakit. habis nak aku buat apa? seriously aku tak boleh senyap. nanti aku mengantuk.

susah betul hidup kalau nak puaskan hati semua orang. aku hidup bukan untuk entertain kau.

btw, jangan pertikaikan kenapa aku kasar. aku kasar sebab aku tak nak kena pijak. aku kasar, aku tak maki orang sesuka hati mak nenek aku. 

sorry la kalau perangai aku macam orang takde manners. aku selesa macam ni. tak suka, tak payah layan. aku ok je. ko tak suka aku, aku 10 kali tak suka kau. 

kalau tak puas hati, cakap je. aku ok. kalau rasa macam tak suka aku, lepas ni aku tak payah pandang kau langsung dah. 

*aku rindu atie, mekcah, carul, ijue. 
thankz people!

4 awesome people:

charul said...

tidakkk jangan transform....... nanti hulk pon kalah. ramai gila la tak puas hati ngn kau. kau lek je.

wanderer said...

aku pon rindu kau giler...
rindu jugak atie,cah...carol????(hahaha)
buat rilek je...kalo ko transform,xmasok la group gila tapi comel lg...hahaha
manusia xpnah puas hati...lek je...kite bukan hidop sbb dyorg pon..

Shaqjaja said...

carul: tu la. aku mls nk amik port. aku wt hal aku je dlm kelas. dorg nk skit ht tu dorg pnye psl la. xkuasa mak nk lyn~

ijue: haha mne ada aku nk transform. aku just nk meluahkan. nasib baik ada blog. haha aku xkn transform. aku yg transform dorg nty. muahahaha

wanderer said...

okeh,iloike your style beb...
lepak suda..teheee~~

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review