Saturday, November 26, 2011

komander KESATria yang HJ

story written by shaqjaja at 7:59 PM
assalamualaikum

hari ini aku ada kelas kesatria. tapi ceramah je. komander dah siap ingatkan awal-awal bawa earfon. dia membebel kau sumbat je telinga kau dengan earfon. penceramah tadi aku punya kolej punya apa tah. lantak la. yang penting ada kaitan dengan kolej aku. aku tak tahu apa yang dia gebangkan kat depan sebab aku malas nak dengar. 

mau taknya, pagi-pagi dah kena bangun awal nak menapak pergi menara. lepas tu dah sampai semua orang macam dah tak boleh nak cakap elok-elok. cakap mesti nak jerit. jadahnya! ingat kitaorang tak paham kalau cakap elok-elok? benda nak suruh senyap je pun. kau nak suruh orang senyap habis kau memekak. ketua company pun rilek je cakap elok-elok. kau gila kuasa ke apa? 

ceramah dah habis pukul 12. lepas tu kitaorang kena tunggu lagi nak dengar encik tett tu bercakap benda takde point. tau tak aku tak makan dari pagi?!!!!!!!!! benda yang takde point tak payah la nak ulang-ulang. kau buat je kerja kau. tak payah cerita satu-satu apa nak jadi. janji aku A sudah. muahaha

ok bye. takde mood nak gebang panjang-panjang. 

thankz people! :D


0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review