Tuesday, November 1, 2011

life kat shah alam

story written by Shaqjaja at 12:02 AM
assalamualaikum

hari ni aku ada test law. sebulan kot aku study law. tak buka buku lain pun. sebab takut law punya pasal. last-last test tadi lecturer kasi buka buku. ok fine!

petang tadi kitaorang (aya, ija, iman) plan nak pergi bukit raja nak tengok movie. tapi sebab hujan kitaorang pun pergi sunway piramid (aku tak tahu kat mana kaitan dia). hujan kat sini lain macam seyh! kilat dia nauzubillah. aku kat bustop tu memang dah takde fikir apa. kalau kena sambar tu memang tak jadi apa la kitaorang. dah la pagi tadi encik zul (lecturer law) kata kalau siapa tiru nanti kena sambar petir. =,='

mula-mula masuk uitm shah alam ni aku dah tau. budak-budak kat sini memang sosial gila vavi punya. tak ingat dunia punya sosial. and aku mesti tergolong dalam one of them. mau tak. hari-hari keluar petang balik malam. masuk panjat pagar. aku kat sini memang wajib keluar. paling bangsat pun seksyen 7 tu. everyday, different restaurant. semua makanan nak try. tak kira waktu. asal rasa macam nak pergi, pergi je. semua macam ok je kalau ajak lepak. ni yang best. satu kepala. takde nak sentap bagai. ionic bond la konon. 

kitaorang walaupun macam budak terjal, tapi kitaorang study tak tinggal weyh. time study, kitaorang study. time main, kitaorang main. macam tu baru orang salute. takde la macam tin kosong. cakap banyak, pastu bangang.

kat sini aku belajar banyak benda. 
1st, orang arab yang datang m'sia memang kaya. kau boleh nak flirt. takde masalah punya. 
2nd, muka tak hensem tak pe. yang penting duit mesti hensem. 
3rd, depan mamat hensem mesti kempiskan perut, naikkan dada, angkat dagu. (aku tak buat yang ni)
4th, suddenly kau kena lupa number phone sendiri depan mamat hensem then buat-buat tanya member.
5th, seSIAL mana pun kau, seTERJAL mana pun kau, seBISING mana pun kau, study is number 1. that's why we're here.

p/s: movie tadi macam cilake. nasib baik orang belanja. sumpah aku tak nak tengok movie seram dengan mana-mana jantan. even dengan bf aku pun. maiiigodddd!

thankz people! :D

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review