Saturday, December 17, 2011

terima kasih komander

story written by shaqjaja at 6:13 PM 0 awesome people Links to this post
assalamualaikum

tak yah maki, cakap boleh kan. 
anjing pun paham la kalau cakap elok-elok.
dah minta maaf pun maki lagi. simpan je la maaf kau.



Friday, December 16, 2011

benda senang

story written by shaqjaja at 12:15 PM 2 awesome people Links to this post
assalamualaikum

benda senang je. 
JANGAN NAK MAKAN SORANG. 
nak berjaya sorang-sorang pergi duduk hutan la. bukan susah pun nak share notes. kau bukan kena menapak pun kalau nak share notes. 

@#$%^%$#@!!!

kalau rasa hidup macam tu boleh pandai, nak tengok sampai sem berapa kau ada kat sini. 
nak dekan sorang-sorang.... tak beragak.... 

Thursday, December 8, 2011

friends

story written by shaqjaja at 1:35 AM 0 awesome people Links to this post
assalamualaikum


in the cookies of life, friends are the chocolate chips


Friday, December 2, 2011

jumaat dan lelaki hensem

story written by shaqjaja at 11:24 AM 0 awesome people Links to this post
assalamualaikum

hari jumaat aku paling suka sebab ramai lelaki hensem-hensem pakai baju melayu. 
awww!!! ILOIKE!

tercomel-comel. terhensem-hensem. tersasa-sasa.

sini kau aku nak peluk!
AAUUMM!!!



 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review