Saturday, February 4, 2012

cat rumah #2

story written by shaqjaja at 8:34 PM
assalamualaikum

so hari ni rumah aku lengkap menjadi tadika islam. =,=' epul pun join cat sekali. heee sweet sangat! then kitorang lunch sekali. maka dengan itu terkantoilah perangai tak senonoh aku yang suka mencuri lauk and sendawa kuat-kuat lepas makan. 

yang paling aku tak sangka, nenek aku yang makan seciput tu boleh tambah nasi tadi. mak aku tegur la kenapa hari ni bertambah pulak. then dia cakap "makan dengan cucu (epul). ok la kot. boleh terima. nenek saya sayang bf saya. (pijaksampaimati!). tapi hari ni memang mak aku masak sedap pun. lain sikit dari biasa. maybe sebab bakal menantu datang makan kot. (pijaksampaimati!#2)

ok. dah tak larat nak taip. rasa macam nak mati je ni. padahal tadi aku cat sikit. memebel lapar banyak la. 

btw thankz a lot sayang. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review