Monday, July 9, 2012

2nd anniversary

story written by Shaqjaja at 10:53 AM
assalamualaikum

dear readest,

okey. tak perlu poyo. hikhok

today is my second anniversary. what the???? kenapa macam nak jadi essay 180 words ni. 

okey okey. kita restart. hari ni dah 2 tahun aku dengan epul bersama. sounds dirty kan? miahahaha

so 2 tahun tu tak lama pun. pejam celik pejam celik dah 2 tahun. hari-hari gaduh pasal benda kecik. aku tak puas hati betul lah dengan epul ni kalau gaduh macam tah pape. cuba la main tarik-tarik rambut ke kan. baru gempak! gaduh macam mana pun, sayang tu mesti sayang. bak kata orang tua-tua, gaduh tanda sayang. eh ada ke orang tua kata macam ni? 

err.. err.. nak cakap apa lagi ni. kalau gebang lebih-lebih nampak macam poyo pulak kan. macam aku sorang je yang ada boyapreng. tapi aku nak gebang jugak. aku dengan epul couple since kita orang form 3. HAAAA!!! hebat kan? nampak tak kat mana menipunya tu? tapi betul lah. kita orang memang couple since form 3. 

tapi sejak akhir-akhir hubungan ni kan nauzubillahminzalik selalu sangat konon-konon terasa hati mintak kaki pujuk. alah.. orang tua kan. biasalah.. 


nak sweet macam carl & ellie. :D
even epul aku tahu kau pelik, tapi biar orang lain nampak sweet. haha geram nya aku!!! rasa nak pijak pastu seret muka kau kat jalan tar!





i just want to tell u....




0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review