Saturday, July 14, 2012

happy + sad

story written by Shaqjaja at 2:14 AM
assalamualaikum

di umumkan!!!

takde pengumuman. aku nak cakap aku frust sampai tidur dari 6 ptg sampai 12 malam sebab justin ada kat kl and i'm stuck here like seriously justin???? why wangsa walk?

hbdhcnwdchbfw@%$%^%*&(&^%$#@

sedihhhhhhhhhhhhh.... memang la bukan big fans sampai gila nak pergi concert dia ke apa kan. tapi rasa macam bodoh je bila ada peluang nak jumpa justin. 

eh?? tiba-tiba rasa macam loser. miahahaha

btw aku tak tahu sejauh mana kebenaran yang epul ada ticket concert justin bieber. hmmmmm 

konon2 baby comel yang nak tau jugak -..-

#np as long as you love me -  justin bieber *amik mood sedih*

aku tak nak pergi concert dia. sesak tau? pasar malam pun dah tak boleh tahan. ada hati nak pergi concert. jangan sampai aku azankan sekor-sekor kat sana nanti.

ok. habis kat situ. jangan sedih. sebab justin tak sedih pun. erk

berbalik kepada pengumuman tadi....

aku dah habis exam and i feel great!!!! until someone told me that justin is in kl. 


dah malas nak membebel. tak de mood. bye

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review