Friday, August 3, 2012

alhamdulillah

story written by Shaqjaja at 2:49 PM
assalamualaikum

alhamdulillah. dah dapat tengok result. and result aku ok je. berbaloi dengan usaha. kalau dah study last minit ni la hasilnya kan. 2 hari sebelum paper baru buka buku yang tak pernah buka before ni. 


apa yang aku cuba ketengahkan ialah 'berbaloi kau mencarut habis paper aritu'. aku tak ingat part mencarut yang mana sebab aku 24/7 mencarut. haha serius ni.

actually pointer tak hebat pun. tak dekan pun. :) expectation aku untuk sem pun tak tinggi. aku just harap pointer sem ni lagi baik dari sem lepas sebab usaha pun lebih dari sem lepas. 

alhamdulillah. ada peningkatan. and aku harap sem depan pointer lagi baik. datang dah angan-angan mat jenin tu. 

bukan angan-angan mat jenin eh. ni serius. tapi sem depan ada 10 subject. so susah sikit la. susah sikit. tak banyak. hee aya pun dah berangan nak tidur ptar. haha




p/s: i'm happy today. :D


0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review