Monday, August 6, 2012

keep calm and....

story written by Shaqjaja at 11:25 PM
assalamualaikum


blog dah bertukar wajah. tangan aku memang gatal tak boleh duduk diam. ada je benda nak diubahkan. lagi pun before ni ada gambar eman free hair. dosa orang tengok aurat dia kat blog ni aku yang tanggung kan sebab aku yang post. lagi pun eman sekarang dah pakai tudung. :) alhamdulillah. semoga allah kuatkan iman dia. bukan senang nak berubah kan. dengan pengaruh orang sekeliling lagi.

cakap pasal pengaruh orang sekeliling tiba-tiba aku panas hati. hmm aku tak nak kotorkan blog aku dengan cerita pasal dia. sebut nama dia pun aku tak nak. aku dah lupakan dia. aku tak nak cerita buruk pasal orang even perangai orang tu memang buruk pun. haha



thankz for spending your time :)

p/s: demam eh? kesian awak..

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review