Friday, August 24, 2012

nasib baik jumaat. kena sabar lebih sikit.

story written by Shaqjaja at 2:55 PM
assalamualaikum

dear diary, 
so today aku teman mama pergi hospital amik result medical check up hari tu. erm yeah. baru nak amik result. hospital kerajaan biasa la. belum kaya lagi nak ke hospital swasta. ini yang terjadi kat hospital tadi.

time tengah tunggu giliran tu tiba-tiba ada announcement. aku dengar tapi tak paham sebab belum sempat dia habis announce suddenly everyone macam rushing ke counter. lepas tu aku blur-blur macam orang retarded tengok je. haha habis tak kan nak lari jugak padahal tak tahu situasi sebenar. lagi la retarded kan.

lepas amik nombor kena pergi jumpa doktor pulak. part ni yang aku rasa nak syahidkan semua orang. ada la sorang mamat ni dia duduk kat depan bilik doktor. konon kena buat ujian saringan before jumpa doktor. time ayah aku tunjuk kad tu dia suruh amk nombor pastu tunggu doktor panggil. tunggu punya tunggu dari hospital macam pasar malam sampai hospital macam u time cuti pun doktor tak panggil lagi. 

bila tanya kat staff lain dia kata kena amik result dulu baru jumpa doktor. 

la hawla wala quwata illah billah

berzikir jap.

aku tunggu sikit punya lama. kalau nazak, dah mati. kalau tidur dah mimpi. kalau makan dah tersadai.

sabar je la...

so ini result dia. 

so my mom ada thyroid 


farmasi dia meriah gila macam rumah terbuka!

hah amik kau!

so ni one of ubat yang doc bagi. cuba tengok betul-betul kt ubat tu. tulisan doctor tu cantik kan? ok. bukan doctor. pharmacist. 

sungguh extreme. 6 biji sekali makan.

tu je yang mampu aku ceritaI. mengantuk dah. lapar lagi. macam orang puasa dah aku ni. till then. bye.




0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review