Thursday, August 16, 2012

Terkedu!

story written by Shaqjaja at 12:54 AM
assalamualaikum

tak tahu macam mana nak buat intro. tapi yang penting malam ni aku boleh senyum sampai ke telinga bawak ke mimpi la. :DDDDD

hari ni aku pergi tengok movie. total recall. aku rasa movie ni bosan. serius bosan. rugi je 2 jam setengah tengok. -.-'  lepas habis movie aku membebel macam mak nenek. tetiba ada orang cakap buat aku terkedu. rasa nak beli semua baju raya kat wangsa walk tu. muahaha

tak tahu la ni proposed ke apa. tapi aku happpppppyyyy sangat-sangat!!! 

Usah dambakan suami semulia Rasulullah
Jika diri tidak sehebat Khadijah 

Tidak perlu suami 
sehebat Sulaiman 
Andai diri tidak secantik Balqis 

Usah mengharapkan suami setampan Yusuf
Jika kasih tidak setulus Zulaikha

Tidak perlu mencari suami seteguh Ibrahim
Jika diri tidak sekuat Hajar dan Sarah

Usah bermimpi mendapat lelaki seperti Ali
Jika diri tidak sehebat Fatimah

wahhh rasa macam esok jugak nak kahwin. GATAL! 

tapi aku berangan sakan ni mesti mak aku tak kasi. TT_TT tak kisah la. yang penting dia dah cakap. hee aku tak nak seronok sangat. baru "cakap" nak hantar tanda. belum hantar lagi. macam-macam lagi boleh jadi sekarang kan. so aku tak yah la sibuk ye ye nak tengok pelamin la. usha baju la. usha cincin la. relex sudah..... kecoh-kecoh esok tengok-tengok tak kemana. kan kan kan.

bercakap pasal usha cincin. aku tengah usha lappy sekarang ni. nak beli lappy baru. semua macam suggest ASUS je. tapi kejap-kejap terasa kaya nak pakai vaio. muahaha tak kisah la. ada duit baru serabut kepala nak beli apa.

ok. bye. 


1 awesome people:

wanderer said...

ehem2...teeeeeheeee
aku pon nak happy gak la ja
lalalalala~~
hahahaha

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review