Friday, September 21, 2012

ehem. saya update guna lappy baru!

story written by Shaqjaja at 9:17 PM
assalamualaikum

dah lama dah tunggu saat ni. sekarang baru ada port, ada masa, ada idea, ada modal nak bercerita. :D

since jpa pun dah masuk maka dengan ini saya ishtiharkan lappy baru bakal mendiami rumah ini! yeay! apa aku merapek ni!

ehem. baru nak upload pic. lupa pulak lappy baru. mana ada gambar. XD semalam jpa untuk student uitm dah masuk. lepas dapat duit je terus ke plaza alam sentral. ha amik! tak sabar sangat kan. mula- mula usha kedai melayu. dia promote acer. macam tak percaya sangat kat acer. owner kedai sendiri cakap cepat rosak. =.=' lepas tu masuk kedai melayu lagi. brader ni cakap tak nak pandang mata. dia pandang tettttt. haha tapi dia nampak macam baik je. tapi tak puas hati lagi. cari lagi kat kedai lain. try masuk kedai cina. sekali cina tu biadap gila. dia tanya nak cari lappy untuk application apa. aku cakap nak cari untuk grafic design bawah 2 ribu and kalau boleh nak intel i5. japgi dia gelakkan. eh kuang hajo! cili mulut tau la. dia kata mana ada intel i5 bawah 2 ribu. benda sekarang semua kedai jual bawah 2 ribu kot. eeee menciknya! dah la cina suka menipu.

lepas beli lappy terus balik sebab rasa macam terkilan bila dalam sehari rm2000 aku cashout. tapi present untuk sayang intan payung belum cari lagi. ahad nak jumpa dah. susah betul nak cari present untuk lelaki. dah la mahal. :| ughhh why! nak beli baju rasa macam tak berbaloi kalau sehelai sampai 100 kan. benda aku pun pakai yang 3 rm50. haha bukan kedekut tau. aku rasa selesa. pakai pun tak menyesal sangat. XD nak belikan seluar tak tahu saiz lak. duhhhh bagi kasih sayang je la.

so aku decide nak beli kat kedai yang kedua aku usha tu. harga dia rm1998 termasuk antivirus. ok la kan. intel i5 kot. warranty 2 tahun. time dia tengah prepare lappy ni kita orang which is eman aya and effi menipu sembang dengan abang-abang kat kedai tu. dia cakap eman macam izara aisyah. abis tu aku iyakan aje la. sekali dia percaya aku cakap eman ni adik izara. =.=' mengilai abang tu gelak. banyak lagi benda yang dia kena tipu.


asus k43sv
see.. plastic cover tak nak buka tu. konon-konon nak bagi tahan lama. muahaha andddd aku beli ni jugak! sama dengan eman.


shomel kannnn. dia ada diamond in between cross section tu
setakat ni tu je la yang baru beli. ada lagi yang bakal di beli. wakakaka lappy dell yang lama tu bagi mama je. nak jual sayang sebab tu orang belikan time belajar kat asasi dulu. tak baik kan jual barang orang bagi. 

ok dah. takde idea nak bebel lama-lama. byeeeee

p/s: this year tak buat entry untuk birthday boy. dah la semalam nangis sebab tak dapat jumpa. haha shiann ye syg ni

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review