Saturday, September 8, 2012

jaja the poyos konon-konon nak rindu KL

story written by Shaqjaja at 2:18 PM
assalamualaikum

hari ni last kat rumah. last night nak tidur kat atas katil yang empuk sampai subuh pun berapa kali tah terlajak. actually 2nd day cuti aku dah kira lagi berapa hari nak balik. seriously kat rumah bosan gila sebab aku takde member kat sini. yang paling dekat pun epul. so hari-hari jumpa dia je. sebab aku duduk hostel dulu so member banyak duduk jauh-jauh. nak keluar kena plan dulu. aku tak suka plan sebab nanti tak jadi. hee macam shit je alasan aku. 

oleh sebab selalu sangat jumpa epul maka bergaduh la. dah takde depan mata baru nak cari. rindu la. nangis la. yang menangis for sure bukan aku. semalam last keluar pun gaduh lagi. duhh gaduh sebab aku tumbuk dia then tak minta maaf. =,=' tak tahu pulak sakit. selalu elak. nape tiba-tiba macam orang takde akal tadah muka. haha sorry dear. :p lepas ni tak jumpa dah. tak kena tumbuk dah k?

so esok effi, eman and aya nak datang rumah. actually effi baik hati nak amik aku kat rumah. u never ever gonna find someone else like her! selalu boyfriend je sanggup buat macam ni. maybe sebab sayang tu sama level dengan sayang boyfriend kot. hihihi  *im not gay ok. 

lama sangat aku tunggu 9 september. *tiba-tiba rasa macam dalam movie*

lbnu 'Umar r.a. pernah berkata:
Apabila engkau berada di waktu petang, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu pagi dan apabila engkau berada di waktu pagi, maka janganlah engkau menunggu (ketibaan) waktu petang. Ambillah peluang dari kesihatanmu untuk masa sakitmu dan masa hidupmu untuk matimu.

ha kan dah rasa berdosa. :( tapi kita bosan sangat kat rumah. stress pulak tu. tapi esok bila balik mesti rindu rumah pulak. 

tapi rasa macam poyos gila nak rindu rindu. rumah sekangkang kera je dari shah alam tu. pehlis la nak rindu. maybe rindu sampai jpa masuk. lepas jpa masuk tak rindu rumah pulak la. hehe

currently rindu rumah yang bawah ni.

dinning. comel kan? haha i know. 

port guwe

sem ni nak decorate sikit wall yang kosong tu. 

till then, bye peeps.

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review