Friday, September 7, 2012

jogging with 2 creatures

story written by Shaqjaja at 12:12 AM
assalamualaikum

rasa macam tak percaya je. tampar diri sendiri pun rasa tak rasa je. miahaha yang tu over. aku dah lama berniat nak buat benda ni. ecehhh berniat tu tak menahan.

actually hari ni aku pergi jogging. with this 2 creatures. 

shuwitnyaaaa
actually nak jogging berdua je dengan adik aku. time nak keluar rumah tu datang pulak makhluk lagi sorang ni. ajak la dia ingat nanti agak-agak dah boring aku buli budak ni. lol lari tinggalkan dia ke kan. konon-konon la ni. sekali........

konon-konon juara Olympic 
ha amik! juara Olympic kau! dia lari siap posing! BURN!! niat nak tinggalkan dia tu satu kesilapan bila dia tinggalkan aku dulu. kuangkuangkuang. so kitaorang jalan lagi nak ke trek jogging tu. bila sampai kat puspakom sekali.....jeng jeng jeng

aku dah prepare diri ini untuk lari dari hanjing. SEKALI!! ada angsa! 

level takut : 765432439464548382
level juara olympic takut: 765432439464548382 x 2

double the fear. harap jantan je kau ni. penakut! tak leh pakai betul. so lets continue the journey. 

pitstop
ah budak ni. dari jauh dah lari nak duduk sini. dia ingat tempat ni kot yang aku nak pergi. sorry baby, jalan lagi. jauh lagi. 

ha baru dia jumpa "amang" (taman)
tak lama dia main. kejap je. ingat aku boleh tengok dia senang? tak dapat jackkkkkk.. 
aku ajak dia jogging. aku lari dia pun sibuk. lari sekali jatuh 2 kali. =.=' aku lari 2 meter je kot. sebab si bulat ni kejap-kejap berhenti. mau tak! trek jogging tu banyak pokok. ada sungai. tempat dia macam tertutup sikit. bahaya la kalau jog sorang-sorang. lepas tu banyak nyamuk. memang jadi rezeki nyamuk la kan budak ni. dah putih gebu. mampat macam nak meletup. kesian dia semua tempat kena gigit nyamuk. kalau dia takde tadi memang aku jadi mangsa nyamuk. hehe

pity abang.. esok nak ikut lagi tak?

aku tanya nak ikut lagi ke tak. dengan bangganya dia cakap nak. -,- tak serik tu. memang la tak serik. mana ada budak tak suka tempat macam ni kan. part taman tu je la. 

dia tak kasi orang buaikan dia

nak jugak!

dia tak nak main gelongsor sebab ada semur SEKOR DUA

so that's for today. tomorrow nak teman mama pergi hospital. petang kalau ada masa boleh pergi jogging lagi. kena pertimbangkan nak bawak abang ke tak. dah la dia tipu aku. aku tanya ibu kasi pergi ke tak. dia siap tambah "ibu kata pergilah dengan along". padahal!! ibu dia kata jangan pergi. dia lari sampai rumah aku lepas tu terus menyorok. abang abang....









0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review