Saturday, September 29, 2012

yesterday

story written by Shaqjaja at 11:09 AM
assalamualaikum

belum sempat buat intro dah ada yang nak menaikkan darah aku. nasib baik anak mak aku. kalau anak aku memang tanggal dah kulit aku kerjakan. 

breath in... breath out..

semalam aku balik wangsa maju. actually tak plan pun sebab ingat kat this week kena pergi pangkor. sekali kena tunda bulan november sebab fakulti takde duit sebab lecturer makan duit student. oppsss! haha adakah ini fitnah ataupun kebenaran? wakaka dah macam blog gosip-gosip jadah haram.

so semalam ponteng kelas sebab takut tak sempat lak nak balik. tiket effi pukul 11.50 am. 11.45 am tu still tengah cari parking. tiket dia yang 11.50 am tapi aku lak yang gelabah. =.=' bukan apa. kalau dia terlepas train susah la. sesat anak orang tu apa aku nak jawab kat 2 mak 1 ayah dia. p/s: bukan mak tiri

alang-alang aku balik lunch hour tu ajak la epul pergi lunch sekali. :p sekali tunggu dia kat klcc sampai sempat dinner. wahhh pandai aku mereka cerita! 

lepas lunch balik membuta kejap pukul 6 keluar balik. on the way balik rumah lepas lunch tu aku nampak ada sekumpulan budak sekolah. diorang cacat penglihatan. ada la dalam 20 orang. sorang je yang boleh nampak. dia je la yang lead kawan-kawan dia. orang lain takde pun tolong budak-budak tu turun tangga. bila aku tengok diorang, aku bersyukur dengan apa yang aku ada. 

petang pergi wangsa walk tengok hotel transylvania. dah lama dah nak tengok cerita ni. kelakar la. tapi aku takde la gelak tak hengat dunia. --'



takde mood. kbye

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review