Sunday, October 7, 2012

dancing class

story written by Shaqjaja at 10:34 PM
assalamualaikum

so we meet again.. HAHAHAHAHA *evil face*

ok. tadi tu intro yang loser. 

actually sem ni berazam nak kahwin ngn azam bin azim. wakaka boyfriend sape pun aku tak tahu. ok ok serius! sem ni berazam nak turunkan berat badan. *muka serius* tapi aku sempat jog sekali. and 1 round je. hahaha bukan malas. tapi tak larat. memang la tak larat. setahun jog sekali pastu nak buat 2 round lak. melampau. 

kalau nak kurang makan memang susah la. memang tak kan la aku tinggal makan kan. so sebagai ganti aku dance. hee :D me with eman and aya. gambar tak leh upload sebab tak censored. haha tak snap gambar pun. kalau tengok balik video kita orang dance mesti malam nanti nightmare. 

aku buat belly dancing and zumba dance. mula-mula tu memang susah tapi takde la sakit-sakit badan ke apa. 

but hari ni tak buat sebab eman takde. dia ada date. aku yang beria nak date, dia yang date. sedih tak dapat jumpa epul. :(

bye

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review