Wednesday, October 17, 2012

terlebih exercise ni la jadinya

story written by Shaqjaja at 3:04 AM
assalamualaikum

now pukul 2.54 pagi. bangun pukul 2 pagi semata nak mandi. kalau tak sebab nyamuk aku tak bangun anddddd tak update blog pepagi buta. 

so lately ni aku ada buat zumba dance dengan belly dance. buat pun sebab saja-saja nak exercise konon nak keluarkan peluh selain dari jogging. baru buat dalam 3 hari. then stop seminggu. and today aku kena pergi pusat kesihatan sebab backpain. actually sebab muscle belakang ni dah jadi apa aku tak sure sebab aku tak layan doctor tu sebab dia kerek. ha banyak betul sebab dia. kerek tak kerek tu dia punya pasal. tapi kalau student uitm shah alam tau kot doctor mana yang aku maksudkan. 

ada ke dia kata aku pelik sebab sakit belakang. =..='

seriously, sakit.

k bai.


0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review