Wednesday, December 5, 2012

semalam aku sedih. hari ni aku happy

story written by Shaqjaja at 8:59 PM
assalamualaikum 


setelah semalaman aku sedih sampai tidur 12 jam. pagi tadi aku call mama cakap takde baju untuk dinner. bergenang biji mata. alahai.. manjanyaaa. *sila muntah* konon nak luahkan perasaan. but then mama tanya bila nak pakai. sebab mama nak bagi duit beli baju lain. OHMAIGOD!!! rasa macam apa yang hilang semalam dah datang balik hari ni. haha


ok lepas tu mama cakap pasal financial planning. mama dengan ayah dah discuss nak simpan duit untuk beli rumah la. tu la. ni la. tiba-tiba ayah cakap "kena simpan duit untuk kaklong kahwin sekali ni.". ohmaigod! ohmaigod! ohmaigod! aku mimpi ke? betul ke ayah yang cakap? but then mama cakap kat ayah "buat apa simpan untuk dia. dia nak kahwin biar dia simpan lah." k fine. mama jeles. :\


thats ok. dengar ayah cakap macam tu pun dah cukup buat aku happy. ada la sikit semangat nak g kelas revit petang tadi. kat kelas tadi lec cakap kena start project. dia marah kita orang sebab tak start project awal-awal. bila masa dia cakap pasal project pun aku tak tahu lah. haih..

guwa jd tutor bhai





0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review