Sunday, December 9, 2012

*takde tajuk*

story written by Shaqjaja at 1:04 AM
assalamualaikum

curi masa sekejap nak update blog. aku baru balik dari kedai makan. lepas tu otw balik nampak orang jual durian. dah lama dah nak beli durian tapi tak de kesempatan. so tadi beli durian. 2 biji rm10. mahal kan. so kitaorg sebagai perempuan gunakan peluang yang ada untuk ayat abang-abang kat tepi jalan yang jual durian tu. XD

ayat punya ayat dapat la 3 biji rm10. huhu balik-balik je terus makan durian padahal aku kenyang nak mampos. tapi sebab mengidam kan so makan la. durian 3 biji aku cuma dapat makan 1 ulas, yus 1, aya 2, eman 2. =.=' 3 biji dapat banyak tu je. yang free dia bagi tu pun buruk. tapi alhamdulillah. ada rezeki dapat rasa. hihi

btw, baju dah hantar kat tailor. 15 dec amik. sebab nak cepat so design dia macam nenek-nenek sikit. tengok je la nanti. kalau cantik aku pakai. kalau tak aku bagi mama je. total cost baju tu je rm58! kalau beli dah dapat yang cantik. duhh

andddd esok.... epul nak balik kulim dah. dia takde aku cuti ni aku tak tahu la camne. :( benda apa-apa mesti aku cari dia. aku lapar aku cari dia. aku bosan aku cari dia. aku sedih aku cari dia. kawan-kawan memang tak de kat area rumah aku tu. yang rapat pun duduk jauh-jauh kat hujung malaysia. lagi sedih bila takde internet. tu memang paling sadis la.

nak sambung buat kerja. semua kerja due date minggu ni. kbye






0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review