Saturday, April 30, 2011

blogger

story written by Shaqjaja at 3:28 AM
assalamualaikum

tadi first time aku tengok orang kena rasuk dia jadi nenek kebayan. ni cerita betul. bukan main-main macam dulu kat sekolah. kalau kat sekolah tu kau ludah je ramai-ramai. kejap lagi ok lah tu.

hari ni aku merayau-rayau ke blog orang. :) aku kan rajin. 

blog pertama. si pengkid. ouh... aku benci pengkid. kenapa harus ada perasaan pada yang sejenis? apa yang dia boleh bagi kat kau? dia ada apa yang kau ada. geli-geli je berkasih sayang sesama jenis. kalau sayang macam kawan perempuan je tak pe. ni dah lain. dah main kiss mulut. pastu tayang kat fb. sweet la tu?? tapi takpe. blog dia kan. dunia dia.

blog kedua. yang suka bagi maklumat kat orang. aku suka blog macam ni. banyak informasi. tak payah baca paper der. tak payah tengok tv. baca blog je. tapi tumblr lagi pantas la.... 

blog ketiga. ni blog kasih sayang. sayang boyfriend je setakat ni yang pernah aku jumpa. bukan pernah la. macam menipu gila je kan. 'selalu' la sedap sikit. haha best je tengok orang bahagia. macam aku tak bahagia la pulak. XD

yang lain-lain tu malas la nak citer. sama je macam aku. suka membebel. mengarut-ngarut. XD
tapi takpe. dunia aku kan. suka hati aku. aku post apa yang aku rasa. as long as korang tak terasa. kalau terasa maknanya kena atas batang hidung la tu kan. haha joking. kalau terasa cakap la ye. kita berunding. settle cara baik. jangan post kat blog marah-marah. perli-perli. sentap-sentap. nanti masalah tak settle. kan dah masuk neraka. memang la aku sorang je yang pernah buat dosa kan. kau je yang perfect. haha joking!

setiap orang memang pernah buat dosa. kalau nak tegur pun kan kena la beragak. kalau dah sampai kau cakap 'macam la aku tak pernah buat dosa'... alahai..... nampak sangat akal secetek tuan...

dah la. nak tidur. 

*****************************************

hari ni aku kena tipu. siot je. tapi takpe. kau ingat aku nak senyap?
haha tunggu la ye...
btw, terima kasih sebab balik. :)



thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review