Wednesday, May 11, 2011

sungai gabai

story written by Shaqjaja at 1:35 PM
assalamualaikum

semalam aku cakap dengan mak aku nak keluar pergi sekolah nak amik sijil spm.
tapi memang aku nak amik sijil dan pakej pergi jumpa boyfie sekali la.

pergi amik sijil kat office pastu jumpa cikgu zamri. 
jumpa kejap je sebab dorang semua nak pergi tempat lain. 
kita orang pergi sungai gabai. jauh giler. kat hulu langat. 
ni kalau pergi ulu yam memang aku dah selamat mandi. padahal tak bawak baju pun. :P

actually tak plan pun nak pergi mandi sungai ni. 
sebab aku dah ada plan lain. 
tapi antara kawan ngn bf, kau fikir la sendiri.

sampai sungai gabai dalam pukul 2. sampai tu ingat kan boleh la terus mandi kan.
rupanya kena naik tangga macam nak ke langit.
kalah la puncak alam. tapi berbaloi la naik tinggi-tinggi pun.
kat atas tu best. air dia sejuk. jernih. macam sungai lain tak pulak kan. haha
tapi kalau tangga puncak alam pun tak lepas mimpi je la nak mandi kat situ. 
kau mandi je la air kat bawah-bawah tu je. 

lepas mandi tu ingat nak pergi lunch. last-last terus dinner. sampai rumah dah maghrib. tu aku. 
yang lain aku tak tahu la. haha
nak sangat mandi kat gabai tu kan. tadah la telinga kat parents korang. 

btw, thankz nad. kesian kau kan. drive jauh-jauh. pusing satu kl. dah la jam.

sorry boyfie sebab dah bape kali janji tapi tak jadi.


p/s: to abg ihsan n abg carul, bila kita nak pergi mandi sungai ni??

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review