Monday, June 13, 2011

banyak cerita

story written by shaqjaja at 1:57 AM
assalamualaikum

pagi tadi aku bertungkus lumus menukar background tumblr. nak buta mata tengok banyak sangat theme. haha MINE

ok next.

baru lepas sentap. baca cerita dengong yang malang. sebuah kisah sedih yang menyentap. salah baca, esok tak bangun subuh la aku. 

ok. bukan nak cerita pasal tu.
bukan jugak nak mengumpat. apatah lagi judging. 

budak-budak baru nak up ni kena pandai pilih kawan. kalau tak reti maka hacurlah masa depan. 
dulu pakai tudung. tutup sini sana. jumpa budak ni, buka semua benda. asal boleh buka, kau buka.
takpe. asal kau rasa kau cantik macam tu, go on. kau punya pasal. badan kau. dosa kau. 

bukan nak kata apa. aku sendiri pun tak perfect. :) 

semakin hari kubur memanggil-manggil. berubah lah kearah kebaikan.
aku sendiri pun senang termakan pujuk orang. orang cakap sikit aku dah terpengaruh.
so kalau aku salah, sila cakap. jangan simpan. aku tak kisah kalau orang nak tegur kalau aku buat salah. 
kita tak payah gaduh-gaduh. benda boleh settle kan?
 cuma cakap baik-baik la. cakap pakai mulut. senang kan? tambah sikit kepala otak. jangan la ikut sedap mulut je. nasihat orang ni biar la kena caranya. 
kalau kau marah-marah orang buat salah, tapi kau pun buat benda yang sama, kau layak di caci maki. 
ok tu tipu. kau layak senyap.

p/s: thankz alot mek cah. baru baca hari ni. mulut aku ni ada masa juga dia senyap. time tidur. :P
      pian. klik kat sini. bukan iklan tau. ni ads free blog ok. 


thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review