Wednesday, June 15, 2011

it's not funny ok!

story written by shaqjaja at 8:47 PM
assalamualaikum

pagi tadi time azan subuh aku bangun dengan terkejut. 
selalu bangun subuh 6.30 a.m. dah takde orang. semua dah pergi sekolah/kerja.
ni aku bangun ada orang tengah iron baju.
dalam kepala otak ni macam-macam aku fikir.

"eh. aku dah solat maghrib ke belum ni?"
"ni azan isyak ke ni?"

pastu baru aku sedar. rupanya dah subuh. bukan isyak.
tapi tak terus solat. tetap jugak tunggu 6.30 a.m.

lepas dah sedar sebenarnya dah subuh, rasa nak gelakkan diri sendiri. 

ni bukan tidur tak basuh kaki. ni tidur tak baca doa. -,-


thankz for reading this entry. :)

2 awesome people:

fazliyana abdullah said...

kau mesti tido time maghrib kann dol?

cik qusha said...

mne ada la. ni mlm la. sebelum tdo tu aku marah2 adik aku sebab dia tdur sblh aku. xselesa tdur ngn org lain.

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review