Sunday, June 12, 2011

jogging a.k.a jalan-jalan je

story written by shaqjaja at 8:59 PM
assalamualaikum

hari ni aku pergi jogging jalan-jalan. then ikut la satu jalan ni. jalan ni orang tak lalu sebab ada anjing yang suka kejar orang tak tentu pasal. aku tak pernah kena pun. aku lalu pun anjing tu jeling-jeling je. 
then tadi datang penyakit anjing gila tu, tak pasal-pasal kena kejar. anjing betul! aku pun lari macam nampak hantu. aku lari sebab adik aku lari dulu. then dia buat muka tak salah cakap sape yang lari dulu tadi. adik aku satu lagi rilek je cakap "shuh shuh" hahahahhahahahhahaha 
bodoh punya anjing! dasar anjing!
main kasar ye kau. kelar leher kau tahula.

tapi hari ni tak ramai pulak yang jogging. orang berdating je ramai. teman kawan dating la. jumpa bf kat taman then gaduh, baling-baling sim card. kantoi la tu. hahaha dunia.... dunia...

sepanjang jalan tu ramai gila mat indon. macam ada projek besar je. haha 
yang tak tahan, ada 2 mat indon ni masuk dalam sungai a.k.a longkang, snap pic. lol
tak boleh beza ke sungai dengan longkang. bau dah macam haram pun tak reti?
mana aku tahu tu indon? tengok dressup, muka, gaya jalan. haha yang ni tak boleh sorok.

p/s: alif, kau tak payah nak gelakkan aku sangat la. kau pun sama je. penakut juga. muka je legend. anjing tu belum buat pape dah plan nak terjun longkang. hahaha loser! 


thankz for reading this entry. :)

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review