Thursday, July 7, 2011

tanam anggur

story written by shaqjaja at 9:43 PM
assalamualaikum

setelah sekian lama tak jejak kaki ke luar rumah, baru hari ni dapat keluar. 
hidup ini tak indah bagi penganggur sepenuh masa. sob sob~~

tadi aku keluar. *tak payah nak kecoh la kalau setakat ikut mak kau pergi JJ 2 langkah dari rumah tu.
hehe 2 langkah pun keluar jugak kan. ye tak? 
takde siapa nak aku ajak keluar.
 FOREVER ALONE.

penganggur tak penganggur. bulan 9 dah masuk degree. 
weeeeeee~~~~ tak sabar. 
bye rumah. *tak yah nak bye sangat la. nanti menangis nak balik*
tolong la dapat yang dekat-dekat je. senang nak balik. 

aku rasa nak hapuskan semua lelaki gatal kat dalam dunia ni.
yang tak hensem tu kita torture dia dulu.
*gelak setan*


thankz for reading this entry. :)

2 awesome people:

dzafira said...

Ko nak keje tak? Ganti aku keje sebagai pembantu taska... huahaha

cik qusha said...

hahaha dtg pahang smate2 nk keje? haha no thankz. baik aku jge adik aku ni je

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review