Thursday, August 2, 2012

pahit manis semester 2

story written by Shaqjaja at 4:41 PM
assalamualaikum


now tengah cuti. terperuk je kat rumah sebab malas kerja. bosan seyh. nak nak takde internet. berganda-ganda la kebosanannya.. 

hari ni dah ada internet. tadi baru pasang. sekarang nak update blog. nampak tak kat mana semangat tu?

sepanjang sem 2 macam-macam yang jadi. since aku dah duduk luar ni so lagi mencabar la. duit pun banyak nak kena guna. sewa rumah lagi. bil internet. bil air. bil elektrik. duit belanja. tapi alhamdulillah la. hidup lagi sampai sekarang. takde kaitan

rumah sewa yang aku duduk tu rumah orang bujang dulu. lelaki lak tu. kotor tak yah cakap la. tapi aku tak berkesempatan nak tengok sejauh mana kotor dia sebab aku balik lambat. banyak jugak la duit abis kat rumah tu. yelah. rumah kosong. perabot takde. memang takde benda rumah tu. dia tinggalkan fridge rosak je. terima kasih la tuan rumah. duit memang banyak habis kat rumah tu. cecah seribu kot. :O

sem 2 ni kelas dah bahagi 2. kelas best and kelas tak best. ok tipu. kelas a and kelas b. lecturer ramai cakap kelas b ni lagi ok la. no comment. aku kelas b. 

sem ni trip ke cameron highland. picture satu je. yang kat atas ni. malas nak upload sebab pic banyak macam tak best plus gambar kena crop dulu. lepas tu ada trip ke putrajaya untuk tengok structure kat sana. 


time kat cameron.

trip ke putrajaya. 

then sem ni kitaorang celebrate birthday member2 sume. including me! hee 

kat dataran shah alam
nampak je kecik. berat!
                                     
birthday effi. celebrate kt bengkel. haha

macam-macam yang jadi. bila dah masuk u macam-macam jenis orang yang aku jumpa. tuhan je yang tahu. tak payah la nak cerita. biar aku dengan member2 aku je yang tahu. :) tuhan jauhkan dia dari kami. haha jahat tak?

 thats all. till then.. bye peeps.

p/s: ikut hati mati. ikut rasa binasa

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review