Sunday, September 2, 2012

le husband in future

story written by Shaqjaja at 10:18 PM
assalamualaikum

lately ni selalu je takde mood nak update blog. dalam fikiran dah susun karangan A.Samad Said dah. bila buka je blogger dashboard terus blur. 

aku kat rumah ni memang otak tak berkembang. balik shah alam nanti kena work out sikit. bukan nak kurus ke apa. untuk kejut sel-sel otak yang hibernate selama 2 bulan ni. wakaka ayat nak over je. kelas kau jah!

*#np someone like you

konon-konon nak amik feeling la ni walaupun entry takde kaitan dengan lagu atau penyanyi ini.

lately ni epul kerap la datang rumah aku. aku rasa seronok kalau dia datang rumah, lepak semeja dengan parent aku. hihi konon-konon weekend lepas tu me and le husband visit my parent. *terover lagi*

aku bukan apa. aku nak mama and ayah kenal epul. deeply. so that my parent can trust him. tau dengan siapa aku keluar and balik malam. *balik malam tu point*. hihi bukan selalu. 2 bulan ni je. hehe

epul is my first and i hope the last man i've ever love. hee sweet kan? i know. huhu and yes. i'm serious with him. he's gonna be "le husband". he will. he must. 

kitaorang pernah broke up. and aku pernah cakap "aku takkan jilat ludah aku balik" i guess i was wrong cuz he's the best 'ludah'. wakakaka im sorry sayang. 

now he is my bestfriend and my boyfriend. sweet lagi kan? haha macehh.

tapi aku selalu marah dia. kadang bukan salah dia pun dia kena jugak. so kat sini dia bukan sahaja bff & bf dia juga tempat aku lepaskan geram. hehe 

tadi dia datang lepak kat rumah aku sebab aku malas nak keluar jalan-jalan. penat je nanti. time tengah lunch pukul 5 *eh?* dia terlepas cakap "mama tak makan?" sambil pandang ke nasi di pinggan yang dah tambah 3 kali sambil tergelak kecil. ha amik kau

ok dah. banyak-banyak kang ada yang kembang. lagi pun rojak mama dah seru aku ke meja makan. bye
                                                                                

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review