Sunday, December 16, 2012

bbq persatuan bisa uitm

story written by Shaqjaja at 3:05 AM
assalamualaikum

its 2.36 am. aku dalam selimut tengah buat dissertation. sambil tunggu eman siapkan part dia aku update jap.

sem ni aku rasa gatal anggota badan nak handle dinner persatuan. padahal sem ni subjek dah 10. aku rasa kena tambah bagi 20 baru tak jadi kerja lain agaknya. XD

so aku handle bahagian guest. invitation card. banner. button. tu semua part aku. tak lupa dengan bantuan eman. hee

banner yang tak bagi tau dinner persatuan apa =='

invitaion card yangnampak mcm mahal la konon

ni poster
semua ni aku buat sendiri. background google dalam internet sebab tak reti buat background lagi. kalau aku buat kang takut sorang pun tak nak datang XD

actually ni bukan dinner. its just a bbq night. nak lilek lilek. kwajaq kan? aku dah g tempah baju dia boleh jadi bbq je. dah la baju tailor design cam orang tua!


sempat jap webcam. hihi

kbye nak sambung kerja.

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review