Thursday, August 22, 2013

practical training part 2

story written by Shaqjaja at 4:32 PM
assalamualaikum

ini adalah sambungan cerita yang lepas. konon konon episod 2. bila ada episod 2 maknanya akan ada episod 3 4 5 6 7 8 9 ................... 7364. agaga aku bukan nak buat cerita indon yang tragis ada mak tiri kakak tiri bagai. ini cerita benar. fakta bukan auta. fakta dan juga faktab. 

so kita bermula dari 1st day aku kat IB. mula mula datang bangunan baru sebab tu pejabat pengurusan. bangunan lama untuk show je. so bos aku duduk kat bangunan baru. setelah di amati, tiada lagi tempat untuk aku bermaharajalela. so kena la duduk bangunan lama dengan kak rini. kak rini suruh aku duduk bilik teknikal. bilik teknikal ni semuanya lelaki. mula mula aku takut nak duduk sini sebab takut kena rogol ke apa kan. hahahhahaah poyo je. aku risau aku je rogol orang. 

aku masuk time bulan puasa. kalau bulan puasa takde show. so takde kerja. kerja aku tanam tomato, tanam blueberry, bela ayam dan kambing dan macam macam lagi kat farmville 2. gagagaggagaga semua subur pada bulan puasa. habis je puasa tanaman kering, haiwan ternakan lapar dek kerana tuan tanah busy dengan kehidupan yang sebenar. 

habis je raya aku masuk office dengan waktu sendiri aku buat macam lah IB ni abah aku punya. sepatutnya masuk 8.30-5.30. aku memandai masuk 7.30-4.30. kan bapak aku menteri pelancongan dan kebudayaan. 

1st show yang aku sempat tengok is Anugerah Lawak Warna. hari jumaat malam. aku tengok kat tv je. tapi time setting stage tu aku datang and tengok ada beberapa artis lawak warna yang datang. aku excited tengok jep je. hihi

so sekarang bermula kehidupan yang busy di IB. tapi masalah besar sekarang is log book aku kosong sangat. tak tahu nak isi apa. just update cincai boncai. lantak ler. bos pulak dah bising tanya schedule aku macam mana. bila nak masuk awam, mecha or electric. aku tak tahu pulak pakai schedule. aku main masuk je mana aku suka.

ok idea dah habis. till next time. nantikan episod 3. ngehngeh

0 awesome people:

Post a Comment

 

SHAQJAJA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review